Плекаємо педагогічну майстерність

Вихователь – одна із центральних фігур у дошкільному навчальному закладі. На сьогоднішній день, престиж цієї професії набуває високого рівня значущості. На етапі модернізації дошкільної освіти суспільство поставило сучасні вимоги до ідеалу вихователя.
Якого хочуть бачити батьки вихователя поруч з їхніми дітьми? Який же це сучасний вихователь?...
Сьогодні, вихователь – це людина високоосвічена, творча, креативна, культурна, наділена якостями, гідними поваги.
Саме формуванню у педагогів умінь, навичок якості організації освітнього процесу, толерантності та впровадженню інноваційних і інтерактивних технологій у практику навчання і виховання дошкільників був присвячений методичний тиждень, який пройшов з 10 грудня по 16 грудня 2014 на базі дошкільних навчальних закладах. Вихователі-методисти спільно з вихователями провели відкриті методичні заходи, мета яких – спонукання педагогів до творчості, формування як загальної, так і професійної культури, їхньої майстерності.
У ДНЗ №18 на засіданні кругового столу за темою «Стратегії психолого-педагогічного супроводу дітей раннього дошкільного віку щодо їх адаптації в умовах дошкільного закладу» вихователь-методист Овечкіна І.В., у спільному діалозі з вихователями, вирішувала питання, пов’язані з перебігом адаптації дітей раннього віку . Практичний психолог Дячук Ю.Л. озброїла педагогів знаннями і навичками з надання психологічної допомоги батькам наймолодших вихованців щодо полегшеної форми до адаптації.
Найефективнішим формуванням професійної компетентності у вихователів є шлях творчої взаємодії "педагог-дитина" і "педагог-батьки". Ініціативною творчою групою та вихователем-методистом центру розвитку дитини «Ромашка» Коваленко О.Г. проведено методичний вернісаж «Калейдоскоп творчих ідей». Вихователі закладу презентували творчі розробки з впровадження інноваційних технологій та інтерактивних форм роботи з дошкільниками, що сприяють розвитку творчих здібностей, креативності, фантазії та уяви.
Практичним надбанням для вихователів-методистів міста став ігровий тренінг «Створення сучасних моделей організованої навчальної діяльності» з вихователями-початківцями. В ході тренінгу, проведеного методистом ДДО Коваль А.Ю., молоді вихователі в ігрових вправах і завданнях ознайомилися з аспектами організації моделей освітнього процесу.
Активну участь в роботі методичного тижня прийняла методист управління освіти Кострикіна В.В. З її боку, як завжди, педагогічні працівники дошкільних закладів отримали дієву і методичну допомогу в питаннях організації освітнього процесу та управлінської діяльності.
Валентина Василівна підвела підсумок методичних заходів тижня наймудрішими словами – «вихователь повинен бути взірцем, другом та учасником дитячого життя».
Ми, педагоги-дошкільники міста, вдячні їй за щирі і добрі слова, кваліфіковану методичну допомогу.
Такі інтерактивні форми роботи з педагогічними працівниками дошкільних навчальних закладах міста сприяють росту їх професійної майстерності, набуттю педагогічного досвіду, бо головне кредо педагогів-дошкільників міста - «серце віддамо дітям».

/Files/images/metodichna_robota/DSCN2533.JPG/Files/images/metodichna_robota/DSCN2534.JPG/Files/images/metodichna_robota/DSCN2532.JPG/Files/images/metodichna_robota/DSCN2546.JPG/Files/images/metodichna_robota/DSCN7696.jpg/Files/images/metodichna_robota/DSCN7687.jpg/Files/images/metodichna_robota/DSCN7681.jpg/Files/images/metodichna_robota/2.jpg/Files/images/metodichna_robota/IMG_4868.JPG/Files/images/metodichna_robota/IMG_4875.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 308

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.