/Files/images/00002812_215x135.png ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Загальна декларація прав людини (проголошена ООН 10 грудня 1948 року)

Конвенція ООН про права дитини (прийнята 20 листопада 1989 року, ратифікована Постановою Верховної Ради України від 27 лютого 1991 року)

Декларація про права інвалідів (проголошена ООН 9 грудня 1975 року)

Стандартні правила забезпечення рівних можливостей для інвалідів (прийняті резолюцією 48/96 Генеральної Асамблеї від 20 грудня 1993 року)

Саламанкська декларація про принципи, політику та практичну діяльність у сфері освіти осіб із особливими потребами (7-10 июня 1994 р.)

Закон “Про освіту” (прийнятий 23 травня 1991 року N 1060-XII)

Закон України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" (21 березня 1991 року N 875-XII)

Закон України “Про охорону дитинства” (прийнятий 26 квітня 2001 року N 2402-III )

Закон України “Про реабілітацію інвалідів в Україні” (прийнятий 6 жовтня 2005 року N 2961-IV)

Концепція державного стандарту спеціальної освіти дітей з особливими потребами (схвалена рішенням колегії Міністерства освіти і науки та Президії Академії педагогічних наук України 23.06.99)

Концепція Державної програми розвитку освіти на 2006-2010 роки (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12 липня 2006 року №396-р)

Державна типова програма реабілітації інвалідів (затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 8 грудня 2006р. №1686)

Постанова Кабінету Міністрів України “Про схвалення Концепції ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів” (від 12 жовтня 2000 р. N 1545)

Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку”(прийнята 5 липня 2004 р. N 848)

Указ Президента України “Про додаткові заходи щодо посилення соціального захисту інвалідів та проведення в Україні у 2003 році Року людей з інвалідністю” (02.12.2002 № 1112/2002)

Указ Президента України «Про першочергові заходи щодо створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями» (від 01.06.2005 р. № 900/2005)

Указ Президента України “Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні” (від 4 липня 2005 року N 1013/2005)

Указ Президента України “Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями” (від 18 грудня 2007 року N 1228/2007)

Канадсько-український проект «Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні»

Офіційний сайт проекту «Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні»

Електронний Канадсько-український журнал спеціальної педагогіки, розміщений на сайті Канадсько-української дослідної групи (CURT)

Національна Асамблея інвалідів України, Всеукраїнське громадське соціально-політичне об’єднання

"Реабiлiтацiйний простiр" Iнтернет-портал Наукового товариства iнвалiдiв "Iнститут Соцiальної полiтики"

Звіт з прав дітей з особливими потребами на проживання у місцевій громаді.

Звіт розроблений Європейською коаліцією з проживання у громаді і був представлений під час конференції, що проводилась у Європейський день осіб з особливими потребами.

Люди з вадами розвитку: жити так, як живуть інші.

Адаптована конвенція ООН щодо осіб з особливими потребами. Нью-Йорк, 13 грудня 2006р

Звіт щодо умов та перспектив розвитку інституцій для дітей у Болгарії і прогрес, здійснений щодо виконання державних зобов’язань відповідно Конвенції ООН про права дітей (2003р.)

Партнери заради кращої політики: посібник із включення (доступний на десяти мовах)

Закон антидискримінації: порівняльне дослідження

Матеріали сайту Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»

/Files/images/children-and-temp.jpg

Нормативно - правова база інклюзивної освіти в Україні

Наказ Міністерства освіти і науки України № 855 від 11.09.2009 «План дій щодо запровадження інклюзивного навчання у дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах на 2009-2012 рр.». Детальніше >>>
Наказ № 1224 Міністерства освіти і науки України від 09.12.2010 «Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах». Детальніше >>>

Концепція розвитку інклюзивної освіти (наказ МОН України від 01.10.2010 р. № 912 Детальніше >>>

Постанова Кабінету міністрів України № 872 від 15 серпня 2011 р. «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»Детальніше >>>

Лист Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України № 1/9-384 від 18.05.12 р. «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах». Детальніше >>>

Лист Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України № 1/9-529 від 26.07.2012 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання». Детальніше >>>

Лист Міністерства освіти та науфки, молоді та спорту України № 1/9-694 від 26.09.2012р. «Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням» Детальніше >>>

Лист Міністерства освіти та науки, молоді та спорту України № 1/9-1 від 02.01.2013р. «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умоваз інклюзивного навчання».Детальніше >>>

Завантажити Індекс інклюзії як інструментарій самооцінювання дошкільного навчального закладу щодо готовності до впровадження інклюзії.

ЗавантажитиДесять загальних правил етикету спілкування з дитиною з особливими потребами.

Завантажити Інклюзивна освіта в дошкільному навчальному закладі – шлях до всебічного розвитку дітей з особливими потребами.

Завантажити Напрямки роботи вчителя – логопеда в дошкільному навчальному закладі із дітьми з особливими потребами.

Завантажити Поради й рекомендації вихователю, у групі якого навчається дитина з особливими потребами.

Завантажити Термінологічний словник з інклюзії.

Завантажити Нозологія (довідник).

Завантажити Cписок рекомендованої літератури.

Завантажити Зразок записів результатів психологічного обстеження дітей, що направляються на діагностичне обстеження в ПМПК та примірний перелік окремих діагностичних методик

Завантажити Роз’яснення щодо застосування «Картки стану здоров’я і розвитку дитини»

Психологічний супровід в умовах інклюзивного навчання
/Files/images/information_items_149491.jpgЗатверджено заходи щодо впровадження інклюзивного навчання
Наказом Міністерства освіти і науки України (МОН) від 23 липня 2013 року № 1034 затверджено заходи щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року. Відповідальними за реалізацію передбачених заходів є:
-департамент загальної середньої дошкільної освіти;
-Інститут інноваційних технологій і змісту освіти;
-Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим;
-департаменти (управління) освіти і науки (молоді та спорту) обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, повідомляє МОН.
Про стан виконання заходів, а також з метою узагальнення та інформування Адміністрації Президента України, департаменту загальної середньої та дошкільної освіти інформацію подаватимуть щорічно, починаючи з поточного року.
Докладніше за посиланням.
Кiлькiсть переглядiв: 405

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.