Модель організації заняття з дітьми дошкільного віку
Катерина Крутий, доктор педагогических наук, профессор
У межах запропонованої статті маємо за мету з’ясувати необхідність застосування нової структури заняття з навчання мови, розвитку мовлення і мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку і відповісти на ключове запитання: чому саме заняття є головною формою навчання мови, розвитку мовлення і мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку?
Методика М.Монтессорі
Використання інформаційно комунікаційних технологій , як чинника раннього розвитку дітей з використанням елементів методики Монтессорі.
Ігрова технологія ТРВЗ
Зародившись у техніці, теорія розв’язання винахідницьких завдань постійно вдосконалювалася, розширювалася, збагатилася новим інструментарієм та інформаційним матеріалом, а також елементами технології.
Методика М.Зайцева
Принциповим положенням технології є одночасний розвиток мовлення дітей з навчанням їх читання. За такого підходу читаннярозглядається не як передумова «прискореного розвитку», а як процес оволодіння новою мовною реальністю — письмовим мовленням.
Фізичне виховання за технологією М.Єфименка
Технологія М. Єфименка є оригінальною системою фізичного виховання дітей, розвивальний ефект якої поширюється на загальний розумовий і духовний розвиток. Рухи тіла (м’язів великих і дрібних), які є складовими різних фізичних вправ, сприяють не тільки формуванню рухових умінь і навичок, а й збереженню, зміцненню та відновленню здоров’я дошкільнят.
Коментарi