/Files/images/7100.gif
/Files/images/images (2).jpgМодель організації заняття з дітьми дошкільного віку
Катерина Крутий, доктор педагогических наук, профессор
У межах запропонованої статті маємо за мету з’ясувати необхідність застосування нової структури заняття з навчання мови, розвитку мовлення і мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку і відповісти на ключове запитання: чому саме заняття є головною формою навчання мови, розвитку мовлення і мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку?

/Files/images/0_1ba70_7ba8939_XL.jpegМетодика М.Монтессорі

Використання інформаційно комунікаційних технологій , як чинника раннього розвитку дітей з використанням елементів методики Монтессорі.


/Files/images/sh2.pngІгрова технологія ТРВЗ

Зародившись у техніці, теорія розв’язання винахідницьких завдань постійно вдосконалювалася, розширювалася, збагатилася новим інструментарієм та інформаційним матеріалом, а також елементами технології.



/Files/images/store16.jpgМетодика М.Зайцева

Принциповим положенням технології є одночасний розвиток мовлення дітей з навчанням їх читання. За та­кого підходу читаннярозглядається не як передумова «прискореного розвитку», а як процес оволодіння но­вою мовною реальністю — письмовим мовленням.

/Files/images/fizra.gifФізичне виховання за технологією М.Єфименка

Технологія М. Єфименка є оригінальною системою фізичного виховання дітей, розвивальний ефект якої поширюється на загальний розумовий і духовний розвиток. Рухи тіла (м’язів великих і дрібних), які є складовими різних фізичних вправ, сприяють не тільки формуванню рухових умінь і навичок, а й збереженню, зміцненню та відновленню здоров’я дошкільнят.

Кiлькiсть переглядiв: 1030

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.